NederlandsEnglishFrenchDeutsch

Retouren

VOORWAARDEN VOOR RETOUR, RESTITUTIE EN RUILEN

De goederen die Coffeeprint verkoopt worden op bestelling gemaakt en hebben geen intrinsieke waarde op de vrije markt. Coffeeprint kan daarom geen retouren accepteren, behalve als de goederen gebreken vertonen. In geval van gepersonaliseerde goederen met gebreken, of in geval van goederen die afwijken van wat besteld is, moet de klant onverwijld contact opnemen met Online Customer Support via e-mail makeithappen@printerpix.co.uk. Als de klant verzocht wordt om de goederen terug te sturen, dan moet dat gebeuren binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling, aan het hieronder genoemde adres:

CoffeePrint
Nijbroekseweg 25, 7323RG Apeldoorn


De klant dient de aangekochte goederen aan het Bedrijf te retourneren in de originele verpakking, met de originele zakken of dozen eromheen, samen met de originele factuur of
een kopie van de originele factuur. Als er geen factuur meegezonden kan worden, sluit dan een brief in waarin het probleem uitgelegd wordt, en geef datum van aankoop en factuurnummer op. Geef ook voornaam en achternaam op en je telefoonnummer. Zo kunnen we snel en efficiënt een oplossing voor het probleem vinden en het Bedrijf kan contact met de klant opnemen als er problemen zijn met of informatie gewenst is over de retournering. Het kan 3 tot 5 werkdagen duren voordat de retouren aankomen bij de retourenafdeling, het Returns Department. Het kan 8 tot 10 werkdagen duren om een retournering af te handelen, van het moment dat de geretourneerde goederen aankomen bij het Returns Department tot een nieuwe print verzonden kan worden.

CESSIE/OVERDRACHT

Rechten en plichten van de klant zijn niet overdraagbaar zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van het Bedrijf.

CoffeePrint